Nõustamine ja õpiabi
ÕPILASTE ARENDAMINE, NÕUSTAMINE JA ÕPIABI OSUTAMINE
I EESMÄRGID:
1. Kõigi õpilaste võimetekohane areng;
2. Koolikohustuse täitmine;
3. Kooli kodukorra täitmine;
4. Ennetav töö;
5.Toimiva sotsiaalse keskkonna loomine;
II ÕPILASTE INDIVIDUAALSEKS ARENDAMISEKS KASUTATAKSE KOOLIS JÄRGMISI VÕIMALUSI:
1. Individuaalne lähenemine tunnis
2. Konsultatsioonid
3. Logopeediline nõustamine
4. Psühholoogiline nõustamine
5. Sotsiaaltöö
6. Andekate õpilaste rakendamine viktoriinidel, konkurssidel, võistlustel, olümpiaadidel;
7. Huvitegevus;
8. Tugisüsteem
III KOOSTÖÖ LASTEVANEMATEGA
Õpilaste paremad saavutused on võimalikud vaid koostöös lastevanematega. Selleks korraldab kool lastevanemate koosolekuid, individuaalseid vestlusi ja erialaspetsialistide konsultatsioone lastevanematele.
IV TEISED KOOSTÖÖLIIGID
Kool teeb koostööd: klassi lastevanemate tugirühmaga, kooli hoolekoguga, Nõmme Linnaosa valitsuse sotsiaalosakonnaga ja Alaealiste Komisjoniga ning kooli õpilasesindusega.
Koolisiseselt lähtutakse õpilaste suunamisel järgnevatest dokumentidest: